Grupo de Geotecnología Aplicada

Constituído por 8 membros PDI activos con vinculación permanente á Universidade de Vigo [5 A túa (2 acreditados a CU), 3 CD], que acreditan un total de 11 sexenios de investigación, 1 Profesor Axudante Doutor, 1 Posdoc Xunta, 5 doctorandos (1 contratado FPI e 4 contratados con cargo a proxectos de investigación).

O grupo de investigación está recoñecido pola Xunta de Galicia como Grupo de Referencia Competitiva debido á calidade dos seus resultados científicos, consecución de proxectos competitivos e transferencia de resultados ao tecido produtivo.

Investigadores principais

Pedro Arias Sánchez, Henrique Lorenzo Cimadevila

O grupo de investigación de Xeotecnoloxía Aplicada da Universidade de Vigo desenvolve, ensaia e aplica as xeotecnoloxía para a resolución de problemas en diferentes sectores como:

• Enerxía e industria.
  • Enxeñería civil.
  • Medioambiente.
  • Minería.
  • Arquitectura.
  • Patrimonio cultural.

As liñas de información do grupo abarcan o manejx de tecnoloxías como:

• Fotogrametría.
  • Sistemas LiDAR.
  • Termografía.
  • Teledetección.
  • Sistemas de información xeográfica.
  • Sistemas de información de edificios.
  • Vehículos autónomos. Sistemas aéreos non tripulados.
  • Procesamento de imaxe.

• Mapping and the citizen sensor.
  • Enerxía, renovables, almacenamento e eficiencia - EneRAE.
  • ENERBIUS. Sistema integrado para a optimización enerxética e redución da pegada de CO2 en edificios: Tecnoloxías BIM, indoor mapping, UAV e ferramentas de simulación enerxética.
  • Quantifying the value of structural health monitoring.
  • Healthy and efficient routes in massive open-data based smart cities - Smart 3D modeling.
  • Redución dos casos de atropelos por medio de análise de visibilidade do binomio condutor - peón con datos LiDAR móbil.

Sitio web: geotech.webs.uvigo.es