Grupo CIMA

Grupo de investigación da Escola de Enxeñería Industrial da Universidade de Vigo catalogado como Grupo de Referencia Competitiva pola Xunta de Galicia.

Foi fundado no ano 2001 co obxectivo principal de fomentar a transferencia tecnolóxica e a investigación básica no campo da enxeñería mecánica.

Conta cunha experiencia de máis de 300 proxectos dos cales a maior parte deles foron financiados en convocatorias en réxime de concorrencia competitiva a nivel rexional, nacional e europeo.

José Antonio Vilán Vilán

• Enxeñería de produto:
    • Desde o deseño conceptual ata o produto fabricado e comercializado pasando pola realización propia de prototipos.
  • Simulación:
    • FEM Lineal e Non Lineal. Estático e Dinámico.
    • Multy-body System (MBS). Impacto.
    • Estocástica. Cálculo a Fatiga. Simulación Rotura.
    • Cálculo Composites e Materiais Avanzados.
    • Térmico-Estructural. CFD. BEM.
    • FSI. Electromagnetismo.

• VMS: Deseño, fabricación e homologación dun prototipo de vehículo eléctrico de tres rodas con motores a lamia e suspensión traseira patentada con amortiguación e abalo integrados.
  • ECODRAGA: Desenvolvo produto propio de alto valor tecnolóxico, dentro do mercado de equipos para dragaxe de fondos mariños.
  • TITANROB: Deseño, Investigación, desenvolvemento e fabricación dun novo concepto de brazo manipulador antropomórfico mediante tecnoloxías aditivas en titanio para ROV tipo Work Class de alta profundidade.
  • CALIFA: Construcción do Calorímetro CALIFA para o experimento R3B/FAIR.
  • SATÉLITES: CIMA a través da súa colaboración na Agrupación Aeroespacial da UVIGO participou nos satélites do tipo “Cubesat”: XATCOBEO, HUMSAT y SERPENS.

Sitio web: cima.uvigo.es